Öğrenci İkamet İzni başvurusu (uzatma ve yeni başvuru) yapacak öğrencilerimizin, “İkamet İzni Kayıt/Başvuru Formu (https://e-ikamet.goc.gov.tr/)”nu doldurduktan sonra çıktısını alarak ilk sayfadaki imza kısmını imzalamaları ve aşağıda belirtilen belgeleri, randevu tarihinde, eksiksiz olarak Uluslararası Öğrenci Ofisi'ne teslim etmeleri gerekmektedir.
- İkamet İzni Öğrenci Kayıt Başvuru Formu
- Dört (4) Tane ICAO Standartlarına Uygun ve Biyometrik Fotoğraf
- Pasaport, Vize (varsa) ve Giriş Damgalarının Fotokopileri
- Ikamet izni Kartının Fotokopisi(varsa)
- Öğrenci Belgesi (Son 3 gün içinde alınmış olması gerekmektedir.)
- Sağlık Sigortası
- İkamet İzni Belge Bedelinin Ödendiğine Dair Makbuz
- Beyan Formu
- UETS Belgesi (Sadece uzatma başvuruları için)
- 18 Yaş Altı Öğrenciler İçin Doğum Belgesi ve Ebeveynin Muvaffakatnamesi
- Kalacağınız Adres Bilgilerini Gösterir Belge
- Destekleyici yanında kalınıyorsa yanında kaldığı kişinin noter onaylı taahhüdü
- Kendi evinde kalıyorsa tapu fotokopisi (Uzatma başvurularında yerleşim yeri belgesi ve fatura yeterlidir.)
- Öğrenci yurdunda kalınıyorsa yurtta kaldığını gösterir belge
- Kira sözleşmesi ile kalınıyorsa kira sözleşmesinin noter onaylı örneği
Üniversitemizin Önisans - Lisans programlarına kayıtlı yabancı uyruklu öğrencilerimiz ikamet izni kartını teslim aldıktan sonra Yabancı kimlik numaralarını (99/98 ile başlayan) Uluslararası Öğrenci Ofisi'ne bildirmek zorundadır.