• 0 (342) 317 12 39 - 0 (342) 317 12 42

Öğrenci İkamet İzni başvurusu (uzatma ve yeni başvuru) yapacak öğrencilerimizin, “İkamet İzni Kayıt/Başvuru Formu (https://e-ikamet.goc.gov.tr/)”nu doldurduktan sonra çıktısını alarak ilk sayfadaki imza kısmını imzalamaları ve aşağıda belirtilen belgeleri, randevu tarihinde, eksiksiz olarak Uluslararası Öğrenci Ofisi'ne teslim etmeleri gerekmektedir.

  1. İkamet İzni Öğrenci Kayıt Başvuru Formu
  2. Dört (4) Tane ICAO Standartlarına Uygun ve Biyometrik Fotoğraf
  3. Pasaport, Vize (varsa) ve Giriş Damgalarının Fotokopileri
  4. Ikamet izni Kartının Fotokopisi(varsa)
  5. Öğrenci Belgesi (Son 3 gün içinde alınmış olması gerekmektedir.)
  6. Sağlık Sigortası
  7. İkamet İzni Belge Bedelinin Ödendiğine Dair Makbuz
  8. Beyan Formu
  9. UETS Belgesi (Sadece uzatma başvuruları için)
  10. 18 Yaş Altı Öğrenciler İçin Doğum Belgesi ve Ebeveynin Muvaffakatnamesi
  11. Kalacağınız Adres Bilgilerini Gösterir Belge
  • Destekleyici yanında kalınıyorsa yanında kaldığı kişinin noter onaylı taahhüdü
  • Kendi evinde kalıyorsa tapu fotokopisi (Uzatma başvurularında yerleşim yeri belgesi ve fatura yeterlidir.)
  • Öğrenci yurdunda kalınıyorsa yurtta kaldığını gösterir belge
  • Kira sözleşmesi ile kalınıyorsa kira sözleşmesinin noter onaylı örneği

Üniversitemizin Önisans - Lisans programlarına kayıtlı yabancı uyruklu öğrencilerimiz ikamet izni kartını teslim aldıktan sonra Yabancı kimlik numaralarını (99/98 ile başlayan) Uluslararası Öğrenci Ofisi'ne bildirmek zorundadır.